Сучасна вища освіта ставить нові задачі перед сучасним студентом. Нові стандарти, нові дисципліни, нові форми роботи, великий об’єм інформації, інтенсифікація навчання призводять як до позитивного, так і до негативного впливу на студента. Колишній школяр, вступивши до ВНЗ, одразу попадає в новий соціальний простір, стикається з різними труднощами, успішне вирішення яких залежить як від внутрішніх якостей студента, так і від організації соціального середовища навчального закладу.
Саме тому важливо з перших днів починати процес адаптації, успішне проходження якого гарантує подальші успіхи в навчанні сучасного студента і в становленні його професіоналізму.
Головними завданнями адаптаційних тренінгових занять, які проводились практичним психологом Колотило Я.В., є адаптація першокурсників до умов навчання в коледжі, згуртування студентських груп, підвищення внутрішньої мотивації до навчання, профілактика булінгу, мобінгу, кібербулінгу, виховання толерантного ставлення до людей з особливими освітніми потребами.