Міжнародне співробітництво

23-25 січня 2018 року делегація викладачів та студентів ДВНЗ “Чернівецький індустріальний коледж” по запрошенню відвідала Опольський політехнічний університет. У складі делегації були Мацейко С.В., Лакуста М.Я., Біховський Євген, Драпко Олександр, Мислюк Олександр, Шумський Сергій, Чернівчан Ярослав.

Мета візиту: розвиток  міжнародного співробітництва у науково-технічній, науково-економічній, соціально-культурній сфері, навчальної і матеріальної діяльності навчальних закладів.

Викладачі та студенти коледжу мали змогу ознайомитись із Опольським політехнічним університетом. Відбулися зустрічі на 6 факультетах з  деканами: інженерного факультету технічних систем W?odzimierzem B?dkowskim , деканом факультету   інженерії виробництва і логістики професором S?awomirem Zatorem та  доктором наук ?anet? Prusk?; деканом факультету механіки, деканом факультету економіки і управління, деканом факультету фізичного виховання і фізіотерапії  Barbar? Wo?, деканом факультету електротехніки, автоматизації та інформатики.

25 січня відбулася зустріч керівника делегації Мацейко Світлани Василівни, викладачів та студентів ДВНЗ «Чернівецький індустріальний коледж»  з ректором професором Marka Tukiendorfa та проректором професором Krzysztofa Malika.

Опольський політехнічний університет – це провідний державний технічний університет, заснований в 1966 році, який пропонує студентам навчання на європейському рівні. Університет пропонує навчання на 6 факультетах. Студенти  отримають не лише технічну освіту, але й навчаються економіки, менеджменту, туризму, спорту та фізіотерапії. Випускники отримують дипломи, які забезпечать їх конкурентність на європейському ринку праці.

Факультети Опольського політехнічного університету:

  • Електротехніка, автоматизація і інформатика

спеціальності: автоматизація і робототехніка; електротехніка; інформатика; біомедична інженерія; промислова електроніка  (навчання: бакалавр – 3,5 роки; магістр – 1,5 роки) .

  • Економіка та управління

спеціальності: адміністрація; економіка; управління (навчання: бакалавр – 3 роки; магістр – 2 роки).

  • Інженерія виробництва та логістика

спеціальності: інженерія безпеки;  логістика; управління і інженерія продукції (навчання: бакалавр -3,5 роки; магістр – 1,5 роки).

  • Механіка

спеціальності: енергетика; інженерія навколишнього середовища; механіка та машинобудування; мехатроніка; транспорт  (навчання: бакалавр – 3 роки; магістр – 1,5 роки).

  • Фізичного виховання та фізіотерапії

спеціальності: туризм і рекреація; фізіотерапія; фізичне виховання (навчання: бакалавр – 3 роки; магістр – 2 роки).

  • Будівництва

спеціальності: будівництво; архітектура (навчання: бакалавр – 3,5 роки; магістр – 1,5 роки).

Студенти коледжу мали можливість відвідати кабінети та лабораторії  факультету машинобудування, інженерно-будівельного факультету та факультету фізичної культури, які оснащені сучасним устаткуванням, а також провести бесіди з викладачами Опольського політехнічного університету prof. Januszem Pospolit?,  dr in?. Brygid? Klemens,  in?. Barbar? Grochowicz,  dr. hab. in?. Stefanem Wolnym, prof. PO, dr. hab. in?. Andrzejem Cichoniem, prof. PO, dr. in?. Karolem Grandkiem oraz dr. in?. ?ukaszem Dzier?anowskim.

Під час візиту було започатковано спільну програму обміну студентами та викладачами навчальних закладів.

Навчальні заклади мають намір здійснювати співробітництво в наступних напрямках:

  • науково-технічне співробітництво;
  • науково-економічне співробітництво;
  • навчальна і методична діяльність і підготовка кадрів;
  • співпраця в соціально-культурній сфері;
  • обмін інформацією про проведення науково-дослідницької роботи, обмін досвідом у сфері організації, ведення і вдосконалення навчального процесу, співпраця у галузі підготовки та підвищення кваліфікації наукових кадрів, обмін інформацією щодо проведення наукових семінарів, конференцій та інших заходів.

В рамках даного візиту підписано угоду про співробітництво між навчальними закладами. Міжнародне співробітництво є необхідною умовою ефективної діяльності сучасного вищого навчального закладу, а обмін досвідом сприяє розвитку та вдосконаленню навчально-виховного процесу.