Організація освітнього процесу в умовах дистанційного навчання

           17 грудня 2020 року на базі Чернівецького індустріального фахового коледжу відбулося онлайн засідання методичного об᾿єднання викладачів хімії, біології і екології закладів фахової передвищої освіти Чернівецької області.   

          Мацейко С.В., провела з викладачами  методичного об᾿єднання майстер-клас на тему: «Організація освітнього процесу в умовах дистанційного навчання».

          В майстер-класі взяли участь викладачі області:

– Дистанційне навчання. Використання різних типів робіт під час дистанційного навчання студентів. З досвіду роботи викладачів Чернівецького медичного фахового коледжу. Строкань В.І., Лиса О.М., Дутка Л.С.

–  Особливості організації освітнього процесу  дистанційного навчання під час карантину. Різні форми дистанційного опитування. Наукова робота викладачів та студентів кафедри під час карантину.  – Федоряк М.М., доктор біологічних наук, професор, завідувач кафедри екології та біомоніторингу Інституту біології, хімії та біоресурсів ЧНУ ім. Ю.Федьковича. Жук А.В. – кандидат біологічних наук, асистент кафедри екології та біомоніторингу Інституту біології, хімії та біоресурсів ЧНУ.

– Досвід викладачів кафедри екології та біомоніторингу в організації освітнього процесу під час карантину.- Москалик Г.Г., кандидат біологічних наук, доцент кафедри екології та біомоніторингу Інституту біології, хімії та біоресурсів ЧНУ ім. Ю.Федьковича.

Сервіси Google-помічники в організації дистанційного навчання – Нестор М.В., викладач Чернівецького коледжу ЛНАУ.

–  Організація дистанційного навчання в коледжі ЧНУ ім.Ю.Федьковича. З досвіду роботи. – Колотило І.Л. – викладач Фахового коледжу ЧНУ.

–  Деякі аспекти використання інноваційних технологій в умовах дистанційного навчання на заняттях з хімії, біології та екології. – Буркут Б.Д., викладач Чернівецького фахового коледжу технологій та дизайну.

–  Створення та використання при дистанційному навчанні Google-тестів. Москаленко Л. П.-  викладач ДВНЗ «Чернівецький політехнічний коледж».

–  Сейф педагогічних ідей: організація занять з біології та основ медичних знань в умовах дистанційного навчання студентів.Морозевич Ю.Д., викладач Фахового коледжу ЧНУ ім. Ю Федьковича.

– Синхронне і асинхронне дмстанційне навчання. – Хімчинська Ж.О., викладач Кіцманського коледжу ПДАТУ.

– Організація дистанційного навчання на заняттях біології та екології. – Дудій Н.Я., викладач Чернівецького індустріального фахового коледжу.

– Організація дистанційного навчання на заняттях хімії. – Устиянська О.М., викладач Новоселицького медичного фахового коледжу.

– Викладання хімії з використанням ресурсів  дистанційного навчання. – Апріутес С.В., викладач Чернівецького медичного фахового коледжу.

 – Переваги та недоліки дистанційного навчання при вивченні екології, медбіології та клінічної біохімії. – Стоян О.В.,  викладач Чернівецького медичного фахового коледжу.

 – Планування і організація наукової роботи викладачів та студентів в умовах дистанційного навчання з хімії, біології та екології закладів фахової передвищої освіти Чернівецької області. –  Мацейко С.В., викладач  Чернівецького індустріального фахового коледжу.

         Прийняли участь в он-лайн засідання методичного об᾿єднання викладачі

Вашковецького медколеджу: Гарас Т.Я. та Тирон Т.І., Новоселицького медколеджу Кочервей В.Б., Фахового коледжу БДМУ : Кропельницька Ю.В. та Купчанко К.П., Хотинського технікуму Подільського технічного державного аграрного університету Скрипник Т.В., Чернівецького державного комерційного технікуму Меленчук Л.І, Волошин В.Л. БДМУ, Кривчанська М.І. БДМУ, Труфен Л.І. викладач Чернівецького медичного фахового коледжу, Круліковська Н.І. викладач Чернівецького кооперативного економіко-правового коледжу, Сич Т.В. викладач Чернівецького транспортного коледжу, Кочервей В.Б. викладач Новоселицького мед. Коледж БДМУ, Скрипська І.Л.

         Під час майстер-класу були продемонстровані популярні платформи та онлайн-сервіси дистанційного навчання. Педагоги мали можливість ознайомитися із досвідом роботи викладачів області в організації освітнього процесу під час карантину. Також значну увагу було приділено обговоренню переваг та недоліків дистанційного навчання. Кожен із присутніх мав можливість висловити свою думку, поділитись досвідом, задати питання.

       В цілому,  майстер-клас досягнув своєї головної мети – це обмін  досвідом, професійний розвиток, вдосконалення роботи, простір для творчих ідей та подальша співпраця викладачів області.