11 лютого 2015 року на базі Державного вищого навчального закладу «Чернівецький індустріальний коледж» відбулась практична конференція на тему “Шляхи підвищення ефективності навчання. Нетрадиційні, нестандартні уроки їх різновиди та доцільність.” Викладачі коледжу обмінялись досвідом з питань підвищення ефективності навчання та проведення нестандартних нетрадиційних занять.
Директор ДВНЗ «Чернівецький індустріальний коледж» В.Я. Чернівчан привітав учасників науково-практичної конференції та побажав конструктивного і результативного обговорення шляхів підвищення ефективності навчання при вивченні загальноосвітніх дисцмплін.
У роботі конференції взяли участь члени циклової комісії загальноосвітніх дисциплін та природничин дисциплін і фізичного виховання Чернівецького індустріального коледжу.
Учасники науково-практичної конференції представили виставку творчих напрацювань викладачів із застосуванням інноваційних методів, які впроваджуються в навчання. Кієвець Г.Г., викладач вищої категорії, викладач методист поділилась досвідом роботи застосування інтерактивних технології на заняттях з математики. Кузик М.В., викладач вищої категорії, старший викладач ознайомила викладачів з застосуванням групової навчальної діяльності студентів на уроках. Мацейко С.В., викладач методист, викладач вищої категорії поділилась досвідом використання інноваційних технології на заняттях з хімії та біології.
Викладачі коледжу мали можливість ознайомитися з роботою по питаннях підвищення ефективності навчання та проведення нестандартних нетрадиційних занять викладачів: Антонюк Т.М., Гордій В.Ю., Дудій Н.Я., Кнігніцька М.В., Матвєєв В.В., Посполітак О.В., Попенюк П.М., Нацюк В.Л., Циба Н.В.
Присутні на практичній конференції викладачі мали можливість пересвідчитися, що використання інноваційних технологій, нетрадиційних та нестандартних занять при вивченні загальноосвітніх дисциплін дозволяє в повному обсязі дотримуватися вимог принципів наочності, доступності, усвідомлення й активності студентів, і безумовно, забезпечує сучасні підходи до формування практичної компетентності студентів через постановку й вирішення проблемних, ситуативних та практично орієнтованих завдань, які ефективно використовуються на всіх етапах навчального заняття.
Учасники практичної конференції відзначили цінність та актуальність отриманої інформації, теплу й невимушену атмосферу, у якій проходила конференція; висловили бажання частіше зустрічатися й спілкуватися з приводу питань, що виникають, разом знаходити шляхи їх вирішення, ділитися досвідом.