Рекламний тур “Знайомство з Албанією”

 

Маршрут: Львів – Дуррес – Тірана – Круя – Берат – Аполлонія – Вльора – Саранда – Джирокастра – Охрід (Македонія) – Львів

Для покращення теоретичних знань та набуття практичних навичок, для студентів спеціальностей «Туристичне обслуговування» та «Маркетингова діяльність» ДВНЗ «Чернівецький індустріальний коледж» було організовано поїздку в рекламний тур «Знайомство з Албанією» яка відбулася в період з 24.03.2017 по 02.04.2017 року.

Разом з студентами Албанію відвідали викладачі коледжу: Соколова Оксана Ярославівна, Фалат Надія Романівна, Федько Ірина Василівна.

Організатор поїздки викладач спецдисциплін ДВНЗ ЧІК Федько Ірина Василівна.

Албанія є однією з найбідніших країн Європи.

Візитною карткою Албанії є бункери! Побудував їх диктатор Енвер Ходжа, що правив з ??1946 по 1982 рік. Усього було споруджено більше 700 тисяч бункерів (це означає, що на кожного 4 -го жителя припадає 1 бункер)! Ми знаходили їх у таких глухих місцях у горах, що це виглядало якимось сюрреалізмом. Тепер же багато цих бункерів переобладнані в кафе, магазини.

Валютою Албанії є — лек.

До другої світової війни в Албанії понад 80% населення було неписьменним.

Албанія не вважається туристичною країною серед абсолютної більшості туристів. Винні в цьому соціалістичний тоталітарний режим і знаменита Косовська війна (термін, яким характеризують два паралельні у часі конфлікти на території Союзної Республіки Югославії: перший — конфлікт у Косові (на той час автономному краї СРЮ), розпочатий 28 лютого 1998 року; другий — бомбардування Югославії силами НАТО, що тривало з 24 березня 1999 по 11 червня 1999 року).

Природа щедро нагородила Албанію: країна лежить уздовж двох морів – Адріатичного й Іонічного, причому південніше, ніж набагато більш розкручені Чорногорія та Хорватія. Приблизно 75% території займають гори та пагорби, що доходять висотою до 2,7 кілометра. Однак використовувати цей казковий потенціал на даний момент країна не в змозі.

Адріатичне море у більшості курортних міст північної Албанії каламутне, ситуація з Іонічним морем на півдні вже краща. Інфраструктура дуже слабка.

Албанія – єдина в Європі мусульманська країна, 60% населення – мусульмани. Дуже мало населення говорить англійською, а албанська мова не схожа на жодну іншу.

Дуче часто на шляху нам зустрічався напис «Shqiponja» – по-албанськи це орел, національний символ, албанці називають себе Shqip?ria – країна орлів.

 

Під час даної поїздки студенти проживали в 3-х – 4-х зіркових готелях на найвідоміших курортах Албанії. Мали можливість відвідати готелі різної категорійності на всіх туристичних напрямках. Щодня нами було оглянуто не менше 10-ти – 15-ти готелів, в кожному з яких приймаюча сторона надавала нам повну та цікаву інформацію про пропозиції відпочинку в майбутньому туристичному сезоні.

Окрім огляду готелів ми прослухали цікаву інформацію про побут, звичаї, традиції албанського народу та оглянули багато цікавих пам’яток історії, культури та архітектури у різних регіонах Албанії.

А також відвідали наступні туристичні об’єкти:
– «Мечеть Етхем Бея» Тирана
– «Національний історичний музей» Тирана
– «Національна галерея» Тирана
– «Етнографічний музей» Берат
– «Музей Онуфрія» Берат
– «Мечеть султана Баязид» Берат
– «Фортеця» Берат
– «Археологічний парк Аполлонія» Фієр
– «Музей зброї» Джирокастра
– «Етнографічний музей» Джирокастра
– «Фортеця» Джирокастра
– «Археологічний музей Бутринт» Саранда
– «Амфітеатр» Дуррес
– «Фортеця» Круя
– «Музей Скандербега» Круя

Незабутнє враження на нас справила «Албанська Рів’єра » тобто узбережжя вже не Адріатичного, а Іонічного моря. Для початку треба подолати кілометрової висоти перевал. Буквально за 20 хвилин з Середземномор’я потрапляємо на альпійські луги. А при першому ж вигляді узбережжя просто завмираємо…….

Після закінчення подорожі  всі студенти отримали  ДИПЛОМ  учасника рекламного туру «Знайомство з Албанією» за успішне освоєння програми даного напряму.

Відео:

 

Текстовий документ: Рекламний тур Албанія