
27 травня для студентів спеціальності «Маркетинг» та «Фінанси, Банківська справа та страхування» відбувся тематичний захід “Розширення торговельно-економічних відносин України та ЄС”.
Мета – розглянути актуальні питання євроінтеграційної політики України у сфері торговельно-економічних відносин.
Європейський Союз є головним торговельним партнером України. Зарезультатами 2020 року питома вага торгівлі товарами та послугами з ЄС склала 40,7% від загального обсягу торгівлі України (за результатами січня-березня 2021 р.- 40,0%).
Експортна статистика свідчить, що Україна є важливим гравцем на глобальному ринку продовольства. Однак експерти вважають, що наша держава повинна бути експортером не лише сировини, а й продукції з високою доданою вартістю. А це – спільний виклик для українських бізнесменів та держави.
Тому під час тематичної зустрічі обговорювалися такі питання:
- Промислова стратегія України і сучасні виклики;
- Гроші для розвитку: джерела, умови, ризики;
- MadeinUkraine на глобальних ринках;
- Нові бізнес-стратегії у новій економіці;
- Діджиталізація та ефективне виробництво.
Найбільш масштабним завданням у цьому контексті виступає створення передумов для випереджаючого виходу на ринок ЄС з продукцією з високим вмістом доданої вартості та підвищеного рівня технологічності. Важливою передумовою для цього є приєднання України до європейської системи сертифікації та визнання відповідності промислових виробів –ACAA.
Підписання Угоди ACAA – Угоди про оцінку відповідності та прийнятність промислових товарів – між Україною та ЄС, так званого «промислового безвізу», було визначене Урядом України як головний пріоритет і наступний крок у відносинах між Україною та ЄС. Європейський вибір України відкриває нові перспективи співробітництва з розвинутими країнами континенту, надає можливості економічного розвитку, зміцнення позицій України у світовій системі міжнародних відносин. Це – найкращий спосіб реалізації національних інтересів.